mamablizniacza

mamablizniacza

niedziela, 13 lutego 2011

pakowanie jednej walizki;)

Tydzień temu kupiliśmy bilety do Polski. Niby nie ma w tym nic dziwnego no ale... kupiliśmy bilety dla jednej osoby a nie dla całej naszej czwórki. Za tydzień w sobotę lecę do Polski na weekend SAMA. Bez dzieci, bez męża. Mam mega mieszane uczucia co do tej "podróży"...i dopiero teraz nieśmiało przyznaję się, że lecę po prostu odpocząć. Wylot mam o 6:30 rano w sobotę a powrót w poniedziałek o 12:05hmmm tyle czasu dzieci bez mamy:/. Wiem, że mąż sobie poradzi i mam nadzieję, że dzieci też. Kurcze od urodzenia nie zostawiałam ich na dłużej niż 3/4dnia a tutaj mam być bez nich/one beze mnie taaaak dłuuugo:/.
Ogromnie cieszę się na ten wyjazd ale też mam pełno obaw jak tutaj będzie beze mnie. Yhhhhhhhhh dwa głębokie wdechy i pakujemy powoli walizkę planując miły pobyt w Kraju...

6 komentarzy:

  1. Oj Pati - dobrze ci to zrobi! Tylko spróbuj się tym NAPRAWDE cieszyć jak juz polecisz, bo inaczej to nici ;)
    Trzymam kciuki za udany wyjazd i za pana M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj cieszę się cieszę:)
    dziś mi się śniło, że na samolot powrotny się spóźniłam;)
    A rano tato dzwonił i mówił, że zapowiadają u nas opady śniegu i do -16 hahah no to mam nadzieję, że nie utknę tam na dłużej ihhih;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrazeniem! odpocznij naladuj akumulatorki :))) 3mam kciuki,zebys wrocila zrelaksowana Chlopcy na pewno to docenia buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Qoopka - dzięki wielkie:*
    ale powiem Ci, że była to chyba najtrudniejsza decyzja w całym moim dotychczasowym macierzyństwie:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szykuje sie przyjemny weekend, pod warunkiem, że zostawisz troski i obawy w domu lub w samolocie ;) Miłej zabawy i ekspresowego naładaowania akumulatorów.

    Pati, chyba muszę mieć Twojego maila, bo nie potrafię Cię inaczej dodać do "zapraszanych" :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Katka - postaram się bawić dobrze o ile śnieg czy mgła nie pokrzyżują mi planów bo prognozy nie są obiecujące;(ale jestem dobrej myśli:)
    Od wczoraj zabieram się za napisanie maila i tak mi schodzi hehe ale dziś wyślę:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń