mamablizniacza

mamablizniacza

czwartek, 19 maja 2011

"Mnie" się teraz więcej chce

OK miało być o dzieciach, jest o mnie ale co ja poradzę na to, że mało jest Mnie:/tak, tak Mnie dużymi literami pisanymi. To chociaż tutaj sobie napiszę o Mnie;)
Szukam pomysłu na siebie bo jakoś tak dzieci mi "dorośleją" i Mąż napomina, że czas rozwijać Mnie.
Tylko, że co ja mam niby rozwijać??!!!??!!
Myślenie o rozwoju jakoś mi wychodzi ale podjęcie decyzji już zupełnie nie wychodzi.
No mogę sobie coś tam dłubać na pięterku w domu ale najlepiej to wyjść z tego domu. A ja taka "zasiedziana".
Póki co muszę zacząć robić prawo jazdy(może jak tutaj to napiszę to się bardziej zmobilizuję;) )
Może zacząć kolejne studia i może nawet udałoby się je dokończyć?!
Może jakiś wolontariat?!
Może kolejne dziecko?!
Może zacząć ćwiczyć?!
Może rzucę monetą?;)...totalny mętlik w głowie!
Miłego Weekendu, nasz zaczyna się już jutro:)

1 komentarz:

  1. u mnie wlasnie sie wyjasnia ile bedzie "mnie" ....powodzenia w decyzjach! buziak

    OdpowiedzUsuń