mamablizniacza

mamablizniacza

czwartek, 8 marca 2012

modowa obsesja:)

Jedyne co w glowie mam to kolorowe rurki. Ale czy mamie dwojki dzieci wypada nosic kolorowe gacie??? Sama nie wiem chyba sie starzeje. ze mysle o tym co mi wypada a co nie:). No ale po nocach mi sie snia te kobaltowe lub mocno trawiaste spodnie :)
Wczoraj myslalam, ze cos upoluje ale nie latwo znalezc jakies fajne gacie lezace na tylku rozm 12-14:)
No ale juz niedlugo bedzie mniej w sensie kg na tylku;) Przygotowuje sie do wiosny i zrzucam kg dopiero 5kg za mna a jeszcze 10kg przede mna grrrr. Blizniaki juz daaaawno poza brzuchem a ja nosze 3lata ciazowy brzuch z nadatkiem - az wstyd. No ale nie o wstydzie mialo byc a o tych gaciach.
Moze uda sie cos zdobyc i wygladac po ludzku:)
Maz sie chyba za glowe zlapie jak przyjde do domu w neonowych gaciach - chyba pomysli, ze mam kryzys wieku sredniego:)
No ale co tam - poszukiwania rozpoczete a ty Wiosno przybywaj - ja bede gotowa:)))
Pozdrawiamy:*

11 komentarzy:

  1. Widziałam od groma kolorowych "gaci" w HMie, rozmiar na pewno znajdziesz i ceny też przystępne.
    Trzymam kciuki za zrzucanie tłuszczyku, ja zrzuciłam 30 to i Ty możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow skubana ejstes osz kurde! w ile to zrzucilas?jakas dieta ?
    PS bylam w HM ale akurat nie mieli tych co sobie na stronce www wypatrzylam wiec w przyszlym tyg pojde do innego hm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Waga spadała mi stopniowo, przez około 1,5 roku. Zaczęła jakieś 7 lat temu i póki co (tfu, tfu) tak zostało. Tylko weź poprawkę, że jeszcze nie mam dzieci, więc największe wyzwania jeszcze przede mną :P
    Niestety nie mogę się pochwalić jakąś dietą, albo reżimem, ani ćwiczeniami. Po prostu jako nastolatka się spasłam, bo za dużo żarłam, a dorosłe życie i jego stresy związane z pracą, szkołą, potem wyjazd za granicę spowodowały, że schudłam aż tyle, wciąż pijąc piwo i jedząc czekoladę. Potem jak rozstałam się z eksem, to schudłam jeszcze trochę, do 49kg (!), a teraz jestem szczęśliwa, więc mnie trochę tu i tam przybyło... :D Przepraszam, jeśli liczyłaś, że przedam Ci jakiś magiczny sekret (choć pamiętam, że kilogramy zaczęły spadać, jak piłam takie herbatki - były 3 stopnie z tego co pamiętam, odhudzanie, stabilizacja i coś tam jeszcze jeśli dobrze pamiętam, Slim Figura czy jakoś tak). Poza tym moja mama jest szczupła, więc pewnie genetycznie nigdy nie miałam być gruba :P
    A co do HM, koniecznie idź do innego, bo ja ostatnio byłam w dwóch, i nic tam nie było, a z trzeciego P. nie mógł mnie siłą wyciągnąć :D
    Uff, ale się rozpisałam. Przepraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzisz ja w diety cud nie wierze, zaczelam sie zdrowo odzywiac plus troche ruchu:)zobaczymy jak bedzie dalej mi szlo poki co silna wola jest wiec wierze, ze sie uda.
    Mam nadzieje, ze cos dorwe w tym HM:))) w select jeszcze fajne byly ale megaaaaaaa dluuugie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda, wierzę w Ciebie! Daj nam znać, jak postępy. A tymczasem ja idę piec bezy :P
      A w HM są kolorowe rurki - mówiłaś, że chcesz rurki :)

      Usuń
  5. kolor to jest to!...
    p.s tez musze zrzucic :( siedzenie w pracy nie sluzy mi... niestety
    lepiej wygladalam rok po ciazy niz teraz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Qoopka - eee nie wierze;>
    A kolory uwielbiam
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem nikt nie jest za stary aby wyglądać kolorowo i pozytywnie . Trzeba jakoś rozjaśniać sobie to szare życie, szczególnie tutaj, na wyspie deszczu i mgły :)
    Ja czekam na zielone rurki z H&M, a w szafie mam jeszcze musztardowe,czerwone, kobaltowe i miętowe :D A nie mam już 18-tu lat :D:D

    Co do odchudzania - całe życie na diecie jestem ;) Ale ostatnio za namową męża zapisałam się na thai boxing dla bab i ćwiczę. Działa!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Monika - wow podziwiam za thai boxing nawet nie wiem co to ale brzmi jakos egzotycznie:)
    Super, ze nie tylko ja mam ochote na kolor!!!
    Tak trzymac!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! a kolorowy rurki zawsze są i będą na topie ! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki, zaraz zagladne do Ciebie:))
    chodzi mi po glowie ostatnio rozpoczecie bloga kosmetyczny-ciuchowego:)

    OdpowiedzUsuń