mamablizniacza

mamablizniacza

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Od niemowlaka do Przedszkolaka:)

Nie tak dawno w malutkich zawiniatkach trzymalismy ich na rekach a teraz nasze dumne Przedszkolaki trzymaja swoje lalki w tych samych becikach w ktorych ja ich trzymalam.
Te 3 lata przelecialy tak szybko, ze czlowiek ma wrazenie iz jego zycie dostalo jakiegos zawrotnego przyspieszenia. A czasem chcialoby sie rzec Chwilo Trwaj!




Timi namalowal mamie dwie dzidzie:)





a Szymus namalowal cos takiego:


wiec zaciekawiona pytam go: Dzidzi we wiezieniu?
SZ: w lozeczku lezy nie widzisz??
... no tak przeciez to szczebelki;)

PS. W czwartek zaczynamy przedszkole. 3h dziennie, 5 dni w tygodniu... rewolucja sie zbliza:))

3 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie, to sobie pomyślałam, że coś mnie ominęło ;)) I że Wam się rodzina powiększyła, i to znacznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe się zbliża - będzie dobrze !
    Trzymam kciuki za debiut przedszkolny chłopaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Katka - jeszcze sie nie powiekszyla :) hihihi

    Dag - no mam nadzieje ale wiem, ze bedzie ciezko w koncu 3 lata z mama dzien w dzien w domu. Jakos damy rade:)

    OdpowiedzUsuń