mamablizniacza

mamablizniacza

środa, 14 listopada 2012

rozdanie/candy u nas na blogu - zapraszamy

Tak jak obiecałam jest i rozdanie/candy u nas. Mam nadzieję, że kogoś ucieszą nasze drobiazgi i będzie to fajny mini prezent mikołajowy.
Od dziś(14.11.12) do niedzieli za tydzień(25.11.12) przyjmujemy zgłoszenia. Jeśli chcesz wziąć udział w losowaniu zostaw komentarz pod tym postem, ze bierzesz udział w rozdaniu. Warunek to trzeba być naszym obserwatorem.

W poniedziałek 26listopada wylosujemy 2 osoby. Jako, że blog bliźniaczy to i nagrody bliźniacze. Zrobiłam dwa takie same zestawy które powędrują do dwóch wylosowanych przez bliźniaków osób.

Zestaw który losuje Tymek:



Zestaw który losuje Szymek:



Tak wygląda książka(Timkom też taką kupiłam bo bardzo nam się podobała w sumie książkę wybrali moi chłopcy:) ) trzeba dokładnie przeglądać każdą stronę bo chowają się tam jakieś okienka do odkrycia plus, trzeba szukać paseczków do ciągniecia aby rysunek się poruszył:)









Zapraszamy do zabawy:), kto chce może powiadomić znajomych na swoich blogach i tym rozdaniu.

26 komentarzy:

  1. fajne zgłaszam się! (jest jakiś obrazek do wklejenia na bloga?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam bez bicia, ze nie umie takiego obrazka z podpisem zrobic ihhiih:(
      choć tu nie ma co się smiać;)
      PS może ta pierwsza fotka gdzie są wszystkie 3 rzeczy i tylko linka podeslaC?

      Usuń
    2. zrobilam Ci reklame na fb, wstawie zaraz linka; fajnie gdybys na tym rysunku (tudziez pod) napisala w paincie date zakonczenia :-)

      Usuń
  2. Ja, ja się ustawiam w kolejce! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta książka. Biorę udział w rozdaniu, może będę miała fuksa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbujemy:) Prezenty bardzo fajne!

    dlanich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynki byłyby zachwycone, więc i ja się zgłaszam-dodałam do obserwowanych na blogu :-) nie mogę dodać wpisu jako www.mamozmagania.pl, więc dodaję prywatnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja też spróbuję :) Choć szczęścia w losowaniach to ja nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja tez :) chociaz nigdy niczego nie wygralam moze Timkowe szczescie trafi na MalaQoopke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja i ja też się zgłaszam ! Zaraz zamieszczę obrazek na blogu !

    OdpowiedzUsuń
  9. stawiam sie w kolejce ;) pozdrowienia !

    wkropka

    OdpowiedzUsuń
  10. I my sie ustawiamy w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bierzemy udział! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie.
    Od jakiegoś czasu wraz z moimi bliźniakami - zaglądamy do Was regularnie, dlatego też z miłą chęcią do zabawy się przyłączymy. Obserwuję jako Martyna i Tomasz. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja się zgłąszam :) i zapraszam też do mnie na rozdanie http://zwyczajnamama.blogspot.com/2012/11/krotkie-podsumowanie-i-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję od dzisiaj dopiero, ale jeśli mogę zgłaszam się!
    z chęcią będę zaglądać dalej :)

    PS mam starszych braci - bliźniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    obserwuję jako lilithbb

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się jako wierna obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja sie tez zapisze. I tak nigdy nic nie wygrywam, bo mam szczescie w milosci, ale losowi trzeba pomagac! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Z ogromną przyjemnością weźmieny udział (głównie mój Synkuś) w tak pięknym candy, nagrody przepiękne. Jak tylko zobaczyłam to zamarzył mi się taki zestaw dla mojego Dawidka, piękne rzeczy, u nas tak piękne rzeczy są takie drogie ...
    Też preferuję zabawę z dzieckiem i ogarnia mnie przerażenie jak często rodzice zamiast bawić się z dzieckiem, siedzą przed ekranem... Będziemy trzymać kciuki. Pozdrawiamy i zapraszam również na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń