mamablizniacza

mamablizniacza

poniedziałek, 19 listopada 2012

wyróżnienie liebster blog

"Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego Blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."




Zostałam wywołana do odpowiedzi przez dwie przemiłe blogerki jedna to BIG m a druga Dag

Pytania od BIG m:


1. Znak zodiaku? Lew
2. Gdzie widzisz się za 10 lat? w domu z gromadką dzieci:)
3. Skąd pomysł na prowadzenie bloga? koleżanka prowadziła, bardzo podobał mi się jej blog więc i ja chciałam sprobować jak to jest
4. Twoje największe marzenie? tajemnica
5. Ulubiona książka/film? wszystkie książki które mam to kocham, ciężko wybrać ulubioną ale najczęściej wracam do Biblii
6. Czy i co zmieniłabyś w sobie?  chyba nic bym nie zmieniła, no może chciałabym być bardziej pracowita:)

Pytania od Dag:
1. Ameryka czy Afryka? Afryka zdecydowanie
2. Namiot czy hotel? Namiot 
3. Jakie jest Twoje największe marzenie? tajemnica:)
4. Rodzina to... ludzie których kocham i dla których zrobiłabym wszystko
5. Miasto czy wieś? wieś
6. Jak spędził(a)byś ostatni dzień swojego życia? wyspowiadałabym się od razu a potem na rozmowach z M i dziećmi
7. Chaos czy porządek? różnie:)to i to
8. Rozmowa telefoniczna czy rozmowa "oko w oko"? oko w oko zdecydowanie
9. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? Bóg/rodzina/wartości
10. Dusza artystyczna czy praktyczna? coś pomiędzy
11. Zapach czy smak? Zapach i smak choć przeważa zapach

Moje pytania:
1. Coś w co wierzysz?
2. Coś w co nie wierzysz?
3. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
4. Kim zostałaś?
5. Ulubiony kolor?
6. Ulubiona potrawa?
7. Ulubione miejsce?
8. Ulubiona pora roku?
9. Wakacje w górach czy nad morzem?
10. Kino czy teatr?
Blogi które nominuję to wszystkie blogi które nas obserwują za dużo wymieniania ihihh:)
Zapraszamy do zabawy. Wszystkie Wasze blogi są cudne:*

4 komentarze:

  1. ja też wybrałabym Afrykę ;) a jesli Ameryka, to południowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mogę się zdecydować czy Ameryka czy Afryka ;-) O przemierzeniu Afryki marzyłam od dziecka, ale np. wielki Kanion w Stanach pojawił się już dwa razy w moich snach :-) Może to jakiś znak ;-)

    OdpowiedzUsuń