mamablizniacza

mamablizniacza

piątek, 21 grudnia 2012

choinka i szopka

Mamy naszą pierwszą prawdziwą choinkę. Zawsze mi się marzyła. Taka pachnąca i taka nasza. Radość ubierania całą rodziną nieziemska. Co chwilę idę tam do niej do pokoju i patrzę na nią. Nie ma co taka mała rzecz a cieszy. W tle lecą ulubione kolędy Zbigniewa Preisnera.


Mam też w tym roku wymarzoną szopkę, w końcu taką znalazłam. Oczywiście z Melissa and doug;)




PS w Polsce było super mimo, że złapałam zapalenie zatok juz pierwszego dnia:(. Wypoczełam i naładowałam akumulatory;) Po księgarniach połaziłam. Przywiozłam 11kg bagażu podręcznego plus 16kg głównego. Mnóstwo rzeczy zostało ale to mama wyśle kurierem po Nowym Roku:))

10 komentarzy:

  1. super szopka! tez chce taka dla Mlodego!
    wesolych swiat i szczesliwego 2013!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wam też wesołych świąt i wszystkiego naj w Nowym Roku.
      A szopkę wypatrzyłam 2 tyg temu w tkmaxx. Fajne szopki drewniane można też kupić w centrum ogrodniczym

      Usuń
    2. dużo Cię kosztowała jeśli mogę spytać? Na eBay krąży za około 20 funtów..

      Usuń
    3. w tkmaxx za 14funtów może poszukaj w tkmaxxie?u nas jedna była

      Usuń
  2. Superowa ta Wasza choinka :-)
    Cudna szopka, podoba mi się ta firma ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Dag, a firma fajna tylko mogłaby być tańsza to bym się cieszyła bardziej;)

      Usuń
  3. Ja czasami robię sobie zakaz na wchodzenie do księgarni ;)

    OdpowiedzUsuń