mamablizniacza

mamablizniacza

środa, 9 grudnia 2015

Seria Basia. Wydawnictwo Egmont.

Serię o Basii chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Myślę, że ogromna większość z Was ma jakąś książkę o Basi Wydawnictwa Egmont lub chociaż widziała ją na blogach czy w księgarniach.
Od czasu kiedy kupiliśmy pierwszą książkę z tej serii minęło kilka ładnych lat. Pamiętam, ze poleciła nam ją wtedy moja znajoma. Byliśmy bardzo zadowoleni z pierwszego egzemplarza i dokupiliśmy wtedy jeszcze kilka. Tutaj je kiedyś pokazywaliśmy. Sporo się zmieniło w temacie. Teraz dostępnych jest więcej książek z tej serii. Ukazały się również księgi Basi oraz cudna kolorowanka a dla tych którzy rozpoczynają swoją przygodę z czytaniem powstało coś wyjątkowego z serii Czytam Sobie
Poniżej możecie zobaczyć nasze zdjęcia. Każda książka ma w sobie coś wartościowego. Bardzo podoba mi się to, że książki zawierają jakiś przekaz. Każda opowieść to nie jest zwykła kolejna przygoda, każda ma w sobie coś do przekazania naszym dzieciom i to mi się w nich szalenie podoba. Myślę, że dlatego też tak dużo dzieci chętnie sięga po tę lekturę.






Świetna kolorowanka. Basia gdzie jest Kajetan?









Wieczorne czytanie:)


Basia i kask






Basia i narty





Basia i piłka nożna





Zdecydowanie namawiamy Was na wieczorne czytanie przy latarce. Fajny pomysł aby odmienić długie zimowe wieczory. 



Basia nieustannie od kilku lat cieszy się powodzeniem u nas w domu. Każda z tych książek jest wyjątkowa i bardzo często do nich wracamy.
Koniecznie zobaczcie stronę o Basi http://basia.com.pl/, znajdziecie tam ciekawe rzeczy do pobrania (w tym również kolorowanki) oraz informacje na temat serii Basia.

Pozostałe wpisu projektu Przygody z Książką możecie zobaczyć tutaj.

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubimy Basię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jupi!! jest nas więcej:)

      Usuń
    2. No właśnie, tak czytam i czytam, że taka Basia fajna. I że dzieci lubią. Pożyczyliśmy więc kilka Baś z biblioteki. I co? I nic? Miętus ma je w głębokim poważaniu, mi zupełnie ta estetyka nie podchodzi. I tylko Tedi wyraził zainteresowanie i chciał je zjeść, ale on z racji wieku (rok) ma bardzo konsumpcyjne podejście do literatury

      Usuń
    3. o widzisz:/ może za jakiś czas mu podejdzie hiihhi:)

      Usuń
  2. A ja Basi jakoś nie lubię, znam z pasiastego balu w przedszkolu, próbowałam się z nią zaprzyjaźnić, ale dla mnie zbyt taka zwykła, bez tej magii i fantazji.Ale fakt ma bardzo wielu zwolenników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba Basię się kocha albo nie lubi hihih:)) my zdecydowanie kochamy:D

      Usuń
  3. Prawdziwa basiowa uczta i do tego w jakich mrocznych klimatach (uwielbiałam będąc dzieckiem czytać przy latarce pod kołdrą ;) ). O Basi słyszałam bardzo dużo pozytywnych rzeczy i po przejrzeniu przykładowej książki z tej serii, chyba wiem skąd się wzięły :) U nas jeszcze przyjdzie na nią czas, pewnie już niedługo, a Waszą kolekcję podziwiam, imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Baśka rządzi i u nas:) Uwielbiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas fascynacja Basią już się skończyła. Szkoda mi, bo bardzo lubię tę serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszczze kiedyś wróci albo wyrosły dzieci po prostu:)

      Usuń